Reklamace

Příprava reklamace:

– Bezpečně zabalte kompletní výrobek a připravte na odeslání.
– Přiložte průvodní dopis s popisem závady. Je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete níže.
– Přiložte kopii dokladu o zakoupení, vaši zpětnou adresu a kontaktní telefon.
– Odešlete / doručte takto připravený balíček na adresu naší společnosti.

Jak probíhá reklamace:

1. Příjem reklamace, přiřazení identifikačního čísla.
2. Kontrola technikem, posouzení reklamace.
3. Písemné vyjádření o výsledku posouzení reklamace a jejím řešení.
4. Odeslání vyřešené reklamace přepravní službou.

Reklamace se snažíme řešit v co možná nejkratším čase, nejpozději do 30 dní.

Adresa pro odeslání / doručení reklamace:

Thermo-control CZ s.r.o.
A1 PARK, Hlavní 683/104
664 31 Lelekovice

Mobilní telefon: +420 736 626 874
E-mail: reklamace@thermo-control.cz

Provozní doba:
Po-Pá: 7:00-15:30